WERKEN BIJ DE GROEICLUB

WAT DE GROEICLUB DOET

Wij zijn De Groeiclub. Vanuit Amsterdam helpen wij sinds 2014 met een team van Groeiconsultants onze partners door heel Nederland met hun nationale en internationale personeelsgroei. Wij zijn expert in het aantrekken en behouden van toptalent. Wij hebben een eigen ontwikkelde aanpak om bedrijven succesvol te helpen met duurzaam groeien. Duurzame groei betekent voor ons dat wij altijd focussen op het tot stand brengen van een lange termijn win-win tussen kandidaat en partner. Wij fungeren als een verlengstuk van onze partners en doen er in teamverband alles aan om hun groei te waarborgen. Werken met De Groeiclub betekent werken met één partij die jou helpt met alle facetten van het aantrekken en behouden van talent.

DE GROEICLUB ALS WERKGEVER

WERKEN BIJ DE GROEICLUB BETEKENT

Met een ambitieus en gezellig team werken we op een fijn kantoor in Amsterdam Zuid waar een informele sfeer heerst. Samen zetten we onze schouders eronder met een ‘getting things done’ mentaliteit. We werken volgens een specifieke routine waardoor we altijd vol gas vooruit kunnen. Wij krijgen dingen voor elkaar en dat vieren we met borrels, lunches, diners, bowlen, bootje varen, lunches en andere gezellige activiteiten!

JOUW GROEI GEWAARBORGD

Stilstaan is bij De Groeiclub geen optie, bij ons staat jouw persoonlijke groei centraal. Je hebt jouw ontwikkeling zelf in de hand, je kunt natuurlijkerwijs inspringen op doorgroeimogelijkheden.

Je ontwikkelt jezelf door ‘learning on the job’ onder begeleiding van een ervaren team. Je krijgt een kijkje in ontzettend veel keukens die voor verrijking van jouw inzicht zorgen. Als betrokken empathische collega’s nemen we elkaar serieus zonder “sugarcoat”: we luisteren naar elkaar, voorzien elkaar van feedback en helpen elkaar de beste versie van onszelf te worden.

DE CULTUUR VAN DE GROEICLUB

Als bedrijf is onze missie om de meest succesvolle partij van Nederland zijn in het creëren van duurzame personeelsgroei. Dit doen we onder andere door onze kernwaarden te waarborgen: menselijk handelen voorop, lange termijn win win en proactief succesvol handelen!

ONZE KERNWAARDEN

MENSELIJK handelen voorop

Het spreekt voor zich… Menselijk handelen staat bij ons centraal: wij handelen transparant, integer, nieuwsgierig, oprecht geïnteresseerd en respectvol.

LANGE TERMIJN WIN WIN

Wij focussen ons altijd op het creëren van lange termijn win-win relaties. Dat doen wij door als tussenpersoon de wensen van beide partijen te honoreren, hier rekening mee te houden en bij te sturen waar nodig.

PROACTIEF EN SUCCESVOL

Wij laten zo min mogelijk aan het toeval over. Wij geloven dat succesvol zijn een manier van handelen is. Wij doen wat we moeten doen op het juiste moment.

Op onze kernwaarden kan je altijd terugvallen, als collega, kandidaat en partner!

Zeven man sterk

11 jaar actief